::SaBeR::
Legacy Member
Als ik mijn gitaar in de line-in steek en ik op record druk, neemt het programma (cool edit 2.0) niets op, net zo bij windows geluidsrecorder. Ik selecteer gewoon de line-in bij opname regelingen, maar alleen opnemen via de mic gaat goed. Maar dan zit ik met achtergrond lawaai.
All bedankt
All bedankt