coap
Legacy Member
Hey , men stiefpa had zoon boekske gekocht , en ik speel q3 dus ik dacht kom ik zal maar is linux instaleren . Ik heb ook nog winxp op men pc draaien , Maar daar zit het probleem , linux werkt goed , maar ik krijg winxp niet geboot , hij doet zijn comand line , maar daar blijft hij hangen ! wat doe ik verkeerd? (liefst heel simpel uitleggen want snap nog ni veel van linux) Ik draai momenteel fedora. Nog een vraagje , hoe kan ik aan mijn 2 de hardeschijf waar al mijn muziek enzo opstaat? En hoe instaleer ik in godsnaam een programma
Ik krijg alleen maar mapen en texten snap er niets van . Ik hoop dat iemand me kan helpen
thx
Ik krijg alleen maar mapen en texten snap er niets van . Ik hoop dat iemand me kan helpen
thx

) tegen 't lijf gelopen.