xeon_themax
Legacy Member
(linux Red Hat 9.0)
probleem:
ik start perfect op maar na het invoeren van gebruikersnaam en passwoord kom ik gewoon op een nlancoblad. Het enige dat ik kan doen is met de linkermuisknop klikken en dan komt er een of ander onbegrijpelijk menutje waar'k niks mee ben. Ik denk dat ie ni onder gnome opstart, hoe fix ik dit want dit is mega frustrerend.
Alvast bedankt eh
Maxime
probleem:
ik start perfect op maar na het invoeren van gebruikersnaam en passwoord kom ik gewoon op een nlancoblad. Het enige dat ik kan doen is met de linkermuisknop klikken en dan komt er een of ander onbegrijpelijk menutje waar'k niks mee ben. Ik denk dat ie ni onder gnome opstart, hoe fix ik dit want dit is mega frustrerend.
Alvast bedankt eh
Maxime