Butthead
Legacy Member
- Als ik mijn pc opstart krijg ik een login-venster te zien: Niet het mooie XP-style venster met icoontjes, maar het netwerk-login venster of zoiets. Zoals bij de oudere versies.
- Als ik nu ctrl-alt-del indruk, krijg ik eerst de mogelijkheid om taakbeheer te kiezen of af te melden of computer vergrendelen. Dit venster heeft de naam "Windows-beveiliging"...
=> Hoe kan ik deze instellingen wijzigen of ongedaan maken?
- Als ik nu ctrl-alt-del indruk, krijg ik eerst de mogelijkheid om taakbeheer te kiezen of af te melden of computer vergrendelen. Dit venster heeft de naam "Windows-beveiliging"...
=> Hoe kan ik deze instellingen wijzigen of ongedaan maken?

