Cyaankali
Legacy Member
De topic is misschien niet geheel duidelijk maar ik heb al dan niet het volgende probleem. Ik beschik sinds kort over een powerbook waar mac OS X op geïnstalleerd staat. Ik heb eveneens een handboek bij de hand voor mocht ik in de problemen zitten en dat is bij deze ook het geval. Ik zou mac OS X willen verwijderen en opnieuw willen installeren maar er staat gewoon niet in hoe. Ik heb heel het internet afgezocht en dat handboek doorbladerd maar niets te vinden. Het tweede probleem is dat je tijdens de installatie een IDnummer kan aanmaken maar ik heb dat dus niet gedaan omdat ik daar nog geen behoefte aan had. Op http://www.apple.be heb je blijkbaar een IDnummer nodig om bepaalde producten te bestellen. De site zegt dat ik er al ééntje heb terwijl dat dat helemaal niet het geval is.
Besluit: Hoe kan ik mac os X verwijderen en opnieuw installeren en hoe kan ik een mogelijk IDnummer aanmaken of een bepaald IDnummer verwijderen. Iedereen die me kan helpen is van harte bedankt.
Greetz Cyaankali.
ps: wees zo volledig mogelijk in de informatie die jullie me kunnen verschaffen.

Besluit: Hoe kan ik mac os X verwijderen en opnieuw installeren en hoe kan ik een mogelijk IDnummer aanmaken of een bepaald IDnummer verwijderen. Iedereen die me kan helpen is van harte bedankt.
Greetz Cyaankali.
ps: wees zo volledig mogelijk in de informatie die jullie me kunnen verschaffen.

