Festje
Legacy Member
Wanneer ik dus een mail krijg met bijlagen (steeds van dezelfde persoon)
komt deze in kleine paketjes binnen, hij verstuurt dus 1 mail en ik krijg diezelfde mail aan, verdeeld over 30 mails met kleine bijlagen.....
iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
zijn os : win xp met de standaard outlook
thx
komt deze in kleine paketjes binnen, hij verstuurt dus 1 mail en ik krijg diezelfde mail aan, verdeeld over 30 mails met kleine bijlagen.....
iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
zijn os : win xp met de standaard outlook
thx