chimpoman
Legacy Member
Elke keer als ik een document wil openen/opslaan in maple 11 worksheet classic sluit hij gewoon af. Geen melding van een error of gelijk wat, hij sluit gewoon af. Weet iemand een oplossing?
Thx,
Simon
Edit: Btw, heb windows vista. En de internetoplossingen die ik heb gevonden werken ook niet.
Thx,
Simon
Edit: Btw, heb windows vista. En de internetoplossingen die ik heb gevonden werken ook niet.