The Densimeter
Legacy Member
Ik zou mijne muziek op data-cd's willen branden om die dan op een andere pc te zetten maar ik zie dat niet goed zitten om al die namen van artiesten en titel, album, enz... terug in te geven bij mediabibliotheek bij mediaplayer. Want als ik die der op zet geeft die bij titel altijd de bestandsnaam weer bv
artiest - titel
Nu is de vraag of al die gegevens zoals ik die bij mediaplayer heb staan niet kan opslaan zodat dat automatisch goed staat op de andere pc. Dank bij voorbaat
MVG
artiest - titel
Nu is de vraag of al die gegevens zoals ik die bij mediaplayer heb staan niet kan opslaan zodat dat automatisch goed staat op de andere pc. Dank bij voorbaat
MVG