superbus
Legacy Member
Hallo,
Ik zit hier in een soort van studentenresidentie met "hoge snelheids internet". Nu is het hier kuttraag maar er zijn wel meerdere wifi netwerken tegelijk.
Kan ik er niet meerdere tegelijk connecteren? Ik probeerde VirtualWifi te installeren, maar natuurlijk is dat zoals verwacht op geen enkele manier weeral gelukt..
Ik heb Vista x64, waarschijnlijk kan hij niet overweg met die oude software of doe ik iets verkeerd?
En alle netwerken zijn van dezelfde provider verbonden aan de residentie dus geen gezever ivm illegale praktijken..
Enige tips aub?
Ik zit hier in een soort van studentenresidentie met "hoge snelheids internet". Nu is het hier kuttraag maar er zijn wel meerdere wifi netwerken tegelijk.
Kan ik er niet meerdere tegelijk connecteren? Ik probeerde VirtualWifi te installeren, maar natuurlijk is dat zoals verwacht op geen enkele manier weeral gelukt..
Ik heb Vista x64, waarschijnlijk kan hij niet overweg met die oude software of doe ik iets verkeerd?
En alle netwerken zijn van dezelfde provider verbonden aan de residentie dus geen gezever ivm illegale praktijken..
Enige tips aub?