Feignasse
Legacy Member
Wanneer ik een spel wil starten in msn messenger krijg ik volgende foutmelding:
http://users.skynet.be/ulixes/patience.jpg
Firewall (NIS 2004) uitschakelen helpt niet.
Afmelden en terug aanmelden ook niet.
Aanmelden met een andere account ook niet.
Andere games geven dezelfde foutmelding.
Win XP Home SP2
Pc is virus- en spywarevrij
Help
Edit: oja, wanneer ik dan klik op "I was trying to play a game in msn messenger" krijg ik de boodschap "Games are currently unavailable"
http://users.skynet.be/ulixes/patience.jpg
Firewall (NIS 2004) uitschakelen helpt niet.
Afmelden en terug aanmelden ook niet.
Aanmelden met een andere account ook niet.
Andere games geven dezelfde foutmelding.
Win XP Home SP2
Pc is virus- en spywarevrij
Help

Edit: oja, wanneer ik dan klik op "I was trying to play a game in msn messenger" krijg ik de boodschap "Games are currently unavailable"

