reinjan
Legacy Member
Hey, kheb een propbleempje met m'n pc.
De computer is hersteld door een reperateur, die maakt een partititie met daarin en install voor alle files die ik bij de pc kreeg, en een autorun enzo.
Nu was mijn pc xp hom editie, ik wou prof, dus instaleer ik die. ik doe dit op normale manier zonder iets verkeerd te doen ofzo, behalve dat ik vergeten was om die partitie onzichtbaar te maken. nu staat die prof op mijn partitie en home op mijn gewone schijf en moet ik als ik opstart moet ik kiezen tussen home of xp, ik kan wel in alle twee de delen van de schijf.
Maar hoe deïnstaleer ik de proffesional, of hoe zorg ik er zo efficient mogelijk voor om gewoon een proffesional te hebben op mijn normale schijf.
ps: Ik heb nog geen prog of files op de pc dus alle oplossingen mogen.
groetjes reinjan
De computer is hersteld door een reperateur, die maakt een partititie met daarin en install voor alle files die ik bij de pc kreeg, en een autorun enzo.
Nu was mijn pc xp hom editie, ik wou prof, dus instaleer ik die. ik doe dit op normale manier zonder iets verkeerd te doen ofzo, behalve dat ik vergeten was om die partitie onzichtbaar te maken. nu staat die prof op mijn partitie en home op mijn gewone schijf en moet ik als ik opstart moet ik kiezen tussen home of xp, ik kan wel in alle twee de delen van de schijf.
Maar hoe deïnstaleer ik de proffesional, of hoe zorg ik er zo efficient mogelijk voor om gewoon een proffesional te hebben op mijn normale schijf.
ps: Ik heb nog geen prog of files op de pc dus alle oplossingen mogen.
groetjes reinjan