DJ 0lly
Legacy Member
Ik gebruik sinds kort eens Mozilla kwestie van ze allemaal eens uit te testen.
'k heb hiervoor opera gebruikt waar ik heel tevreden van was.
nu ik weet dat je met mozilla ook kunt werken met tabbladen. ik vraag me nu af is het mogelijk om zoals bij opera telkens je op een link op een website klikt dat mozilla firefox niet telkens opnieuw opent maar gewoon het bestaande venster gebruikt maar gewoone een nieuwe tab aanmaakt.
klein voorbeeld: je zit op games.telenet.be
daar klik je op forums om dan hier te komen.
bij opera komt er gewoon een nieuw tabblad in het bestaand opera venster.
maar met mozilla opent hij een volledig nieuw venster ?
is het mogelijk om het dus zoals opera te doen ?
want 'k heb nogal vaak veel balkjes ier onderaan staan en 'k hou dat graag proper en de manier met die tabbladen is echt heel goed en overzichtelijk.
alvast bedankt.
'k heb hiervoor opera gebruikt waar ik heel tevreden van was.
nu ik weet dat je met mozilla ook kunt werken met tabbladen. ik vraag me nu af is het mogelijk om zoals bij opera telkens je op een link op een website klikt dat mozilla firefox niet telkens opnieuw opent maar gewoon het bestaande venster gebruikt maar gewoone een nieuwe tab aanmaakt.
klein voorbeeld: je zit op games.telenet.be
daar klik je op forums om dan hier te komen.
bij opera komt er gewoon een nieuw tabblad in het bestaand opera venster.
maar met mozilla opent hij een volledig nieuw venster ?
is het mogelijk om het dus zoals opera te doen ?
want 'k heb nogal vaak veel balkjes ier onderaan staan en 'k hou dat graag proper en de manier met die tabbladen is echt heel goed en overzichtelijk.
alvast bedankt.
