ik werk met mozilla firefox 1.0 persoonlijk vind ik dat die beter werkt dan IE.
het wachtwoord onthouden vind ik beter (alles wordt direct ingevuld bij het laden van de pagina) .
de zoektoolbar vind ik zeer handig, je kiest je engine en zoekt bovendien kan je er engines aan toevoegen.
Je hebt nog de download manager die ik ook zeer handig vind.
de opties vind ik gebruiksvriendelijker.