daedalus
Legacy Member
sinds vandaag krijg ik een rare melding bij het openen van mp3 en video files
ik gebruikt de standaard windows media player.
hij denkt voor een paar seconden en dan krijg ik de melding "uitvoeren vanaf de server is mislukt"
ik heb niets verandert ofzo.
heb me winamp geinstalleerd (2.9) en opnieuw geprobeerd en het lukt zo wel
maar toch krijg ik soms nu de melding "de RPC-server is niet beschikbaar"
vind dit raar dat dit zo opeens komt.
nog iemand dit aan de hand gehad?
ik gebruikt de standaard windows media player.
hij denkt voor een paar seconden en dan krijg ik de melding "uitvoeren vanaf de server is mislukt"
ik heb niets verandert ofzo.
heb me winamp geinstalleerd (2.9) en opnieuw geprobeerd en het lukt zo wel
maar toch krijg ik soms nu de melding "de RPC-server is niet beschikbaar"
vind dit raar dat dit zo opeens komt.
nog iemand dit aan de hand gehad?