joske1987
Legacy Member
Goeiendag, ik vond niet echt een gepast forum dus dacht ik dat het hier wel zou thuishoren.
Ik heb een probleempje: Ik wil met movie maker een filmpje maken, dus ik voeg enkele clips toe. Nu zie ik dat hij maar een stukje van die clipjes afspeelt. Ik heb dan elke clip apart bekeken en stelde iets vreemd vast
Op de tijdsbalk staat dat de clip 1 sec duurt, de balk is dan ook helemaal gekleurd bij 1 sec, toch speelt hij nog 2 sec door. Kan ik iets doen zodat hij de volle 3 seconden herkent? Want ik denk dat hier het probleem ligt.
Ik heb een probleempje: Ik wil met movie maker een filmpje maken, dus ik voeg enkele clips toe. Nu zie ik dat hij maar een stukje van die clipjes afspeelt. Ik heb dan elke clip apart bekeken en stelde iets vreemd vast

Op de tijdsbalk staat dat de clip 1 sec duurt, de balk is dan ook helemaal gekleurd bij 1 sec, toch speelt hij nog 2 sec door. Kan ik iets doen zodat hij de volle 3 seconden herkent? Want ik denk dat hier het probleem ligt.