waffel
Legacy Member
Hey, ik download hier van een site een paar retro games (abondoneware ofzoiets) en wat blijkt, als ik het open opend er zo een oud zwart schermpje (ms dos dus) en dan krijg ik blabla fout, sluiten/negeren
ad:
Ik heb al een virus scan, ad aware scan en hijackthis scan gedaan en niets helpt
Kan iemand mij helpen aub? alvast bedankt
ad: Ik heb al een virus scan, ad aware scan en hijackthis scan gedaan en niets helpt
Kan iemand mij helpen aub? alvast bedankt
-grtz-

