Overburner67
Legacy Member
Ik heb een probleem met MSN. Ik had 6.2 ofzo en zo'n standaard ding (4.0 ? ).
Als ik verbinding maakte meldden ze allebei tegelijk aan.
Maar nu het probleem : mijn 4.0 (?) geeft altijd zo'n foutenrapport.
Da foutenrapport (daar heb je't weer
!) is nogal lastig omdat et je hele systeem stilzet. Vooral als je Counter Strike aan 't spelen bent en juist was aan 't 'ownen'
.Ik heb al gaan zoeken maar vind hier geen oplossing voor. Het verschijnt om de 5-7 minuten en blijft maar komen. Iemand hier een oplossing voor ? (Niet te ingewikkeld) 
Als ik verbinding maakte meldden ze allebei tegelijk aan.
Maar nu het probleem : mijn 4.0 (?) geeft altijd zo'n foutenrapport.
Da foutenrapport (daar heb je't weer
!) is nogal lastig omdat et je hele systeem stilzet. Vooral als je Counter Strike aan 't spelen bent en juist was aan 't 'ownen'
.Ik heb al gaan zoeken maar vind hier geen oplossing voor. Het verschijnt om de 5-7 minuten en blijft maar komen. Iemand hier een oplossing voor ? (Niet te ingewikkeld) 


Ik zal erop letten
joepie
)