Overburner67
Legacy Member
Het zit als volgt ...
Een "maat" was kwaad op mij en wou de gesprekken lezen tussen mij en zijn ex omdat hij via mijn beste vriend te wete was gekomen dat ik ervoor gezorgd had dat het tussen hun gedaan was. Ik wou dit natuurlijk niet laten lezen omdat dat alleen voor meer problemen zorgt.
Nu, een week later weet die alles wat er in dat gesprek verteld geweest werd, tot in de kleinste details. Hij heeft buiten het gesprek tusse mij en zijn ex ook nog andere gesprekken gelezen, onder andere tussen mij en mijn vriendin & tusse mij en mijn beste vriend.
Daarbuiten heeft hij dit nog laten lezen aan andere mensen die ik ken, die nu ook razend op mij zijn voor domme, vluchtige uitspraken. Dus het is overduidelijk dat hij op één of andere manier aan die gesprekken geraakt is. En dat komt niet doordat mijn vriendin heel haar geschiedenis heeft doorgestuurd, want ik weet dat die dat niet zou doen, daarbij heeft hij gesprekke van mensen die hij totaal niet kent.
Die maat die mijn gesprekken nu heeft, is nog nooit bij mij thuis geweest en heeft dus niet de kans gekregen voor die op een usb te uploade of dergelijke.
Ik ben met hem gaan praten en mocht op zijn pc zoeken, maar heb niets kunnen vinden ...
't Enige dat ik weet is dat hij heeeeel wanhopig die gesprekken wou lezen en hij had het ook over een forum of community die zich ermee bezig houdt ... :ironic:. Maarja da's maar praat.
Hoe is het mogelijk dat hij hieraan raakt ? Vanop een afstand ?
En naar mijn weten is dit ook illegaal en inbreuk op privacy ?
Wat kun je daar tegen doen ?
Voor mij is het wel belangrijk omdat er heel persoonlijke dingen instaan die niemand hoeft te weten, zoals bijvoorbeeld gesprekken tussen mij en mijn vriendin die wel wat intiem zijn
& die nu Jan en Alleman weet.
Sorry voor ff mijn levensverhaal hier te komen te vertellen, maar ik moest dit gewoon kwijt en ik hoop dat iemand weet welk programma hiervoor gebruikt werd.
Een "maat" was kwaad op mij en wou de gesprekken lezen tussen mij en zijn ex omdat hij via mijn beste vriend te wete was gekomen dat ik ervoor gezorgd had dat het tussen hun gedaan was. Ik wou dit natuurlijk niet laten lezen omdat dat alleen voor meer problemen zorgt.
Nu, een week later weet die alles wat er in dat gesprek verteld geweest werd, tot in de kleinste details. Hij heeft buiten het gesprek tusse mij en zijn ex ook nog andere gesprekken gelezen, onder andere tussen mij en mijn vriendin & tusse mij en mijn beste vriend.
Daarbuiten heeft hij dit nog laten lezen aan andere mensen die ik ken, die nu ook razend op mij zijn voor domme, vluchtige uitspraken. Dus het is overduidelijk dat hij op één of andere manier aan die gesprekken geraakt is. En dat komt niet doordat mijn vriendin heel haar geschiedenis heeft doorgestuurd, want ik weet dat die dat niet zou doen, daarbij heeft hij gesprekke van mensen die hij totaal niet kent.
Die maat die mijn gesprekken nu heeft, is nog nooit bij mij thuis geweest en heeft dus niet de kans gekregen voor die op een usb te uploade of dergelijke.
Ik ben met hem gaan praten en mocht op zijn pc zoeken, maar heb niets kunnen vinden ...
't Enige dat ik weet is dat hij heeeeel wanhopig die gesprekken wou lezen en hij had het ook over een forum of community die zich ermee bezig houdt ... :ironic:. Maarja da's maar praat.
Hoe is het mogelijk dat hij hieraan raakt ? Vanop een afstand ?
En naar mijn weten is dit ook illegaal en inbreuk op privacy ?
Wat kun je daar tegen doen ?
Voor mij is het wel belangrijk omdat er heel persoonlijke dingen instaan die niemand hoeft te weten, zoals bijvoorbeeld gesprekken tussen mij en mijn vriendin die wel wat intiem zijn
& die nu Jan en Alleman weet. Sorry voor ff mijn levensverhaal hier te komen te vertellen, maar ik moest dit gewoon kwijt en ik hoop dat iemand weet welk programma hiervoor gebruikt werd.
