oomejefio
Legacy Member
Beste,
Sinds gisteren klikte ik perongeluk op een foto op MSN die iemand doorstuurde (virus)
.Meteen virusscanner aangezet en gewacht maar die vond niets.
Dus MSN gewoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Maar na het installeren kreeg ik de foutcode 8007007e Server is tijdelijk niet beschikbaar. Een dag gewacht : nog steeds dezelfde foutcode.
Dan wat gegoogled maar niets help echt.
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Btw sorry als deze disussie in het verkeerde deel staat.....
En ik draai op Windows 7
Alvast Bedankt,
Oomejefio
Sinds gisteren klikte ik perongeluk op een foto op MSN die iemand doorstuurde (virus)
.Meteen virusscanner aangezet en gewacht maar die vond niets. Dus MSN gewoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Maar na het installeren kreeg ik de foutcode 8007007e Server is tijdelijk niet beschikbaar. Een dag gewacht : nog steeds dezelfde foutcode.
Dan wat gegoogled maar niets help echt.
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Btw sorry als deze disussie in het verkeerde deel staat.....
En ik draai op Windows 7
Alvast Bedankt,
Oomejefio