Emtho
Legacy Member
Als ik op msn eens 1 van die spelletjes wil spelen kan ik enkel boter kaas en eieren spelen ...
ActiveX-objecten ontbreken meld hij dan.
Ik heb gegoogled en kwam op links uit naar andere fora met mensen met hetzelfde probleem, maar telkens zonder oplossing.
Als ik gwn op google zoek activeX: download kom ik vanalles onbekend tegen en kben niet van plan om al die dingen te downloaden omdat ze wsch toch vol spyware zitten.
Weet iemand een eenvoudigere oplossing?
ActiveX-objecten ontbreken meld hij dan.
Ik heb gegoogled en kwam op links uit naar andere fora met mensen met hetzelfde probleem, maar telkens zonder oplossing.
Als ik gwn op google zoek activeX: download kom ik vanalles onbekend tegen en kben niet van plan om al die dingen te downloaden omdat ze wsch toch vol spyware zitten.
Weet iemand een eenvoudigere oplossing?
