Archief - Muis problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

raintjah`

Legacy Member
Zit er vuil onder de knop?

Dit probleem ligt volgens mij aan de muis zelf... Probeer eens een andere muis, dan weet je het zo! :unsure:

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
mss best eens een andere proberen zoals je zegt.

Bedoel je met onder de knop onder de linker muisknop zelf dan?

Bubbling Zombie

Legacy Member
je kan ook eens zien in je configuratiescherm (bij muizen) of daar alles goed staat hé... misschien is het een foutief ingesteld slidertje ofzo?

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
Denk niet dat het dat is. Heb hetzelfde prob voorgehad ongeveer 1 jaar geleden. Nieuwe muis gekocht(had hiervoor juist dezelfde) en het probleem bleef nog steeds. Het is dan overgegaan na een tijdje uit zichzelf. Maar nu is het terug en irriteert mij serieus. Dus jah, zou mss best wel aan de muis kunnen liggen.

raintjah`

Legacy Member
BlAcKsHaDoW(Be) zei:
Denk niet dat het dat is. Heb hetzelfde prob voorgehad ongeveer 1 jaar geleden. Nieuwe muis gekocht(had hiervoor juist dezelfde) en het probleem bleef nog steeds. Het is dan overgegaan na een tijdje uit zichzelf. Maar nu is het terug en irriteert mij serieus. Dus jah, zou mss best wel aan de muis kunnen liggen.

Het volgende is ENORM onwaarschijnlijk, maar wie weet:
Heb je een broer of zus? Die heel toevallig, zo zonder dat jij het weet, een programma als TightVNC op je pc heeft geïnstalleerd? :D
Start -> Config.Scherm -> Software
Kijk daar eens of je daar software ziet die je niet kent. Post die hier.

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
Heb nog geen andere geprobeerd. Kheb nl geen andere thuis. Wrs koopk mij van de week toch zo'n logitech mx 500 ofzo iets. Heb gehoord dat die vrij deftig zou zijn. Mss ben ik dan van dat idiote probleem verlost. Is dit zo? Dit is ook niet van microsoft meer, mss dat het daar erges weer scheef bolt:p

raintjah`

Legacy Member
BlAcKsHaDoW(Be) zei:
Heb nog geen andere geprobeerd. Kheb nl geen andere thuis. Wrs koopk mij van de week toch zo'n logitech mx 500 ofzo iets. Heb gehoord dat die vrij deftig zou zijn. Mss ben ik dan van dat idiote probleem verlost. Is dit zo? Dit is ook niet van microsoft meer, mss dat het daar erges weer scheef bolt:p

Aan MS zal het wel niet liggen. De Muizen van MS zijn van uitstekende kwaliteit!
Ikzelf heb die MX500 nu al een 1.5 jaar, scheelt nix mee. Prima kwaliteit, en die spaced niet bij snelle bewegingen!

Gegroet.

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
wrs wordt het dus die... eens uitkijken naar de prijs...
ben tot nu toe altij erg content geweest van deze muis. die 5 knoppen zijn erg handig voor in windows en ook in games:) heeft die mx500 er ook 5 instelbare?

raintjah`

Legacy Member
Deze heeft er 9.

links
rechts
scrollwiel
scrollwiel knop
links aan de zijkant 2 knoppen
1 boven scrolwiel
2 onder scrolwiel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan