muziek producen is toch wel effe oefenen en experimenteren ed.
zoek is naar reaktor, fruity loops, cubase, rebirth...
dit in combinatie met progs zoals audacity en vsti's als ni-pro53, v-station, vanguard, absynth, albino2fx
't is eigenlijk zo dat uw leerproces nooit afgelopen is, alle zo denk ik er toch over
Grtzz,
Liquid