hey69
Legacy Member
gisterennacht zag ik dat mn pc ergens vast zat op het biosscherm bij het detecteren van de drives.(blijkbaar gecrashed en reboot )
Opgemerkt dat er geen spanning naar de HD ging daarom dat hij geeen ide drives vond en dus ook nie kon booten.
bon na eens alles goed aangedrukt te hebben hoorde ik het gepruttel weer van de HD's.
nu alsk wil booten, krijg ik de foutmelding
operating firmware (bios) ondersteunt geen acpi of zoiets
Ik heb alle settings al geprobeerd in de bios. maar niets helpt
Als ik van mn win7 boot, krijg ik ook een foutmelding wat eigelijk betrekking heeft op het vorige foutmelding
nu , heeft dit iets met de OS te maken, de harddisk? moederbord, of VOEDING?
alle tips welkom.heb nu effe mn oude xp bovengehaald, eens zien of hij daarmee gaat opstarten en installeren .
Ram heb ik getest. Heb 4 latjes van een GB.
Opgemerkt dat er geen spanning naar de HD ging daarom dat hij geeen ide drives vond en dus ook nie kon booten.
bon na eens alles goed aangedrukt te hebben hoorde ik het gepruttel weer van de HD's.
nu alsk wil booten, krijg ik de foutmelding
operating firmware (bios) ondersteunt geen acpi of zoiets
Ik heb alle settings al geprobeerd in de bios. maar niets helpt
Als ik van mn win7 boot, krijg ik ook een foutmelding wat eigelijk betrekking heeft op het vorige foutmelding
nu , heeft dit iets met de OS te maken, de harddisk? moederbord, of VOEDING?
alle tips welkom.heb nu effe mn oude xp bovengehaald, eens zien of hij daarmee gaat opstarten en installeren .
Ram heb ik getest. Heb 4 latjes van een GB.
