ghosthaunt
Legacy Member
Het probleem:
Morgen moet ik eens kijken om een desktop te herstellen.
De eigenares kreeg de melding van haar virusscanner dat ze een virus had, ze verwijderd het met dat programma.
Wanneer ze nu haar pc opstart, geraakt hij perfect in de bios, maar niet meer in Windows.
De pc overloopt de bios, en start dan opnieuw op en blijft telkens opnieuw opstarten nadat de bios gepasseerd is.
Er is echter geen bsod, dus waar zou het kunnen aan liggen?
Zal morgen de veilige modus en dan de herstelmodus via de cd proberen.
Nog zaken die ik kan proberen? (aangezien de pc daar moet blijven staan
ad
Morgen moet ik eens kijken om een desktop te herstellen.
De eigenares kreeg de melding van haar virusscanner dat ze een virus had, ze verwijderd het met dat programma.
Wanneer ze nu haar pc opstart, geraakt hij perfect in de bios, maar niet meer in Windows.
De pc overloopt de bios, en start dan opnieuw op en blijft telkens opnieuw opstarten nadat de bios gepasseerd is.
Er is echter geen bsod, dus waar zou het kunnen aan liggen?
Zal morgen de veilige modus en dan de herstelmodus via de cd proberen.
Nog zaken die ik kan proberen? (aangezien de pc daar moet blijven staan
ad