hallo ik probeer dus een cd tje te schrijven maar iedere keer als hij moet beginnen schrijven zegt ie dat ik moet een cd-r of cd-rw insteken maar die zit erin iemand raad? tis wel dvd-schrijver waarmee ik schrijf maar dat maakt toch geen verschil ofwel?