Springfield
Legacy Member
Ik wil van mijn PC naar een ander PC die in het netwerk zit kunnen communiceren zonder een programmaatje te gebruiken, zoals "net send" maar dat werkt blijkbaar niet meer met vista/7.
mijn PC: Windows 7 home
ander PC: Vista XP home
of is dit niet meer mogelijk?
thx bij voorbaat.
mijn PC: Windows 7 home
ander PC: Vista XP home
of is dit niet meer mogelijk?

thx bij voorbaat.