Garmir
Legacy Member
Dag,
Al een geregelde tijd deel ik op mijn computer mijn draadloos netwerk, zodat mijn Xtreamer via de bekabelde verbinding rechtstreeks op mijn computer ook het internet kaan bereiken.
Nu het delen werkt, en ik kan perfect streamen en op internet op mijn Xtreamer.
Maar sinds ik mijn draadloze verbinding op mijn computer gedeeld heb met mijn lan verbinding spookt mijn Windows Live Messenger.
Op onregelmatige tijdstippen (om de 10 min 15 min half uur...) Valt de verbinding weg om na 30 sec terug te verbinden. Wat zeer vervelend is, niet alleen voor mij maar ook de andere mensen die continu zien dat ik on/offline ga.
Daar naast kan ik wel perfect blijven verder surfen op het internet etc...
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen. Want op dit moment is het vrij vervelend, en ik zie het niet zitten om elke keer dat ik de Xtreamer niet gebruik de deling uit te schakelen.
MVG
Garmir
Al een geregelde tijd deel ik op mijn computer mijn draadloos netwerk, zodat mijn Xtreamer via de bekabelde verbinding rechtstreeks op mijn computer ook het internet kaan bereiken.
Nu het delen werkt, en ik kan perfect streamen en op internet op mijn Xtreamer.
Maar sinds ik mijn draadloze verbinding op mijn computer gedeeld heb met mijn lan verbinding spookt mijn Windows Live Messenger.
Op onregelmatige tijdstippen (om de 10 min 15 min half uur...) Valt de verbinding weg om na 30 sec terug te verbinden. Wat zeer vervelend is, niet alleen voor mij maar ook de andere mensen die continu zien dat ik on/offline ga.
Daar naast kan ik wel perfect blijven verder surfen op het internet etc...
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen. Want op dit moment is het vrij vervelend, en ik zie het niet zitten om elke keer dat ik de Xtreamer niet gebruik de deling uit te schakelen.
MVG
Garmir