|3lack Hawk
Legacy Member
effe situatie uitlegge: hebbe 4 pc's, 3 daarvan hange wireless 'aan' de router, 1 met gewone utp-kabel. De gewone pc was kapot, en is vervangen.
Nu moet die nieuwe pc ook in het netwerk komen, en dit werkt. Vanop de nieuwe pc kan ik alle andere pc's zien en gedeelde mappen openen, vanop de andere pc's zie ik deze pc ook, maar ik kan er niet aan. Als ik er op dubbelklik krijg ik zo'n windows vensterke waar ge gebruikersnaam en wachtwoord moet invoegen... Is deze pc op 1 of andere manier beveiligd? Hoe??? en hoe zet ik dit af?
dit is echt wel ambetant voor printerdeling etc.
Thanx bij voorbaat
Hanske
Nu moet die nieuwe pc ook in het netwerk komen, en dit werkt. Vanop de nieuwe pc kan ik alle andere pc's zien en gedeelde mappen openen, vanop de andere pc's zie ik deze pc ook, maar ik kan er niet aan. Als ik er op dubbelklik krijg ik zo'n windows vensterke waar ge gebruikersnaam en wachtwoord moet invoegen... Is deze pc op 1 of andere manier beveiligd? Hoe??? en hoe zet ik dit af?
dit is echt wel ambetant voor printerdeling etc.
Thanx bij voorbaat
Hanske
