BaNaaN2k4
Legacy Member
oi oi, omdat er thuis het een en het ander afspeelde tussen mijn twee zussen, inloggen onder elkaars msn en dingen doen, besluit ik om een nieuw netwerk te leggen zodat ik alles kan zien
aangezien ik niet zo veel van netwerken ken, zou iemand mij het een en het ander willen uitleggen?
als er nog vragen zijn, stel ze maar
aangezien ik niet zo veel van netwerken ken, zou iemand mij het een en het ander willen uitleggen?
als er nog vragen zijn, stel ze maar
