b0rn2die4
Legacy Member
Hoi,,
sinds kort heb ik problemen met de berichtensectie van mijn Nokia, deze geeft namelijk altijd de boodschap "geheugen voor berichtopslag niet gereed", ik heb wat research gedaan en een overgeladen inbox kan hiervan het probleem zijn. Nu had ik een idee om een softwareupdate te doen via Nokia software updater.
Denken jullie dat dit mijn probleem zal oplossen?
alvast bedankt
mvg.
sinds kort heb ik problemen met de berichtensectie van mijn Nokia, deze geeft namelijk altijd de boodschap "geheugen voor berichtopslag niet gereed", ik heb wat research gedaan en een overgeladen inbox kan hiervan het probleem zijn. Nu had ik een idee om een softwareupdate te doen via Nokia software updater.
Denken jullie dat dit mijn probleem zal oplossen?
alvast bedankt

mvg.

