Archief - Nolf 2, prob. met error van DX en graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rus'T.

Legacy Member
Ik wil hier nolf 2 nog eens installeren op pa's pc. Maar elke keer als ik wil beginnen spele, krijg ik een error van dat je directx 8.1 moet geinstalled zijn en daj je graka Tnl moet ondersteunen. Wel ik instaleer direct 9.0c, laatste versie dus, en normaal zou het dan moeten gaan. Ik start opnieuw het spel en krijg weer die error. Aan direct x kan het dus niet liggen, en die T en L ook niet, want voor battlefield heb je dat ook nodig, en dat draait hier perfect.

Hoe komt het dat ik het nog altijd nie kan spele? Draait da spel alleen maar op 8.1 ofzo?

Ik weet het echt nie, want als ik het met game advisor test, staat speelbaarheid hoog in het groen:s.

Help me pls :sad:

Rus'T.

Legacy Member
mjaa als get een hogere direct x hebt dan het spel zegt, kan dit toch geen kwaad? En als er bij battlefield TenL nodig is, dan moet dat tohc nu ook gaan? WTf ik begrijp er niets van, heeluup me pls! :sad: .

Rus'T.

Legacy Member
intel pentium 4 / 2.66 GHz / 248 mb RAM /met wel een on-board kaart, maar normaal kan ze zeker het spel aan (gelijkaardig aan bf).

En ik heb het getest met die game advisor, en ik zat in zeer goeie speelbaarheid(groen:p). Dus ja... :sad: .

Mss patch, maar wat bedoel je met ->Omzeiling NodiG?? kweenie ofdat het zal helpe met patch voor spel, ff proberen. :)

Staat hier dat de laatse patch 1.3 is, maar er is ook al een 1.4 uit; maar is normaal maar 1.3<- die genome, andere is update tuseen game of y... en gewoon ofz :)

Rus'T.

Legacy Member
UPDATE:

1.3 patch is geinstalleerd, ik krijg weer die error, maar het rare is dat ik wel het spel kan opstarten en in de menu-scherm terecht kom en daaar alles goed is en vlot gaat; dus de patch geeft al geholpen. Maar als ik new game wil doen, sluit het spel af en keer ik terug naar het bureaublad... :sad: allee so close :cry: .

min vraag is nu, er is dus weer die error van die TenL kaart en DX 8.1: Werkt da spel ALLEEN maar op DX 8.1 mss, anders installeer ik da wel weer.

Of is het toch mss min graka, IETS dat normaal nie kan denk ik, want je hebt TenL nodig om Batttlefield te spele, en dat kan ik perfect spele, allehoewel ja dat ook nodig hebt om NOLF2 te spele? :confused: wtf

tis dus ne error van TenL en graka, maar normaal zou het alletwee moete werke, maar zoniet weet ik nie Bij wel Van de Twee het probleem licht.

Moja, kem em getest MEt M.soft GA en ie ist goedgekeurd, dus ik versta er geen shit meer van :confused: :doh: .

Exit

Legacy Member
welke graka hebt ge? naam? type?
onboards zijn ver van goed (meestal)

Rus'T.

Legacy Member
zo'n plug en play monitor van intel 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller met de laatste driver.
Mja, bf eeft ook Tnl Nodig, en da gaat, maar bij NOLF zogezegd nie :confused: + werkt da spel mss alleem maar op direct X 8.1? :confused:

Dus aan de kaart kan het nie liggen denk ik (alhoewel ik wel error krijg :wtf: )
:cry:
zucht... :sad:

nTFs

Legacy Member
misschien toch maar es overstappen naar een aparte videokaart....

Rus'T.

Legacy Member
ja..maar is mijn pc niet he :). Maar wat moet ik nu doen?

Die TenL error kan normaal niet, en werkt da spel mss ALLEEN maar op DX 8.1?

Graag hierop antwoorden enz. :)

.:KrusT:.

Legacy Member
Effe gekeken op de site van intel:

Symptom(s):
No One Lives Forever* 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way* game displays an error and will not run.

Error: "Error initializing the renderer. In order to play No One Lives Forever 2 you must have DirectX 8.1 installed and a video card that supports hardware TnL."

Cause:

The game requires a graphics adapter with hardware T&L (Transform and Lighting) support to run. Intel® graphics controllers do not support hardware T&L.

Additional information about hardware T&L support

Solution:

This game requires features that are not currently implemented by the referenced graphics hardware. To determine which graphics features are implemented on a particular graphics platform, refer to the product datasheet on http://developer.intel.com/.

Spijtig, maar ik denk niet dat je het spel werkende zal krijgen.

Rus'T.

Legacy Member
raar, ik dacht dat je bij BF ook TenL nodig had. Dus het draait niet alleen op dx 8.1.

Morja, THX anyway om het probleem op te lossen, nu weet ik toch waaraan het ligt :niceone: .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan