maantje183
Legacy Member
Ik heb nog maar pas de nieuwste Norton 360 geïnstalleerd op Windows Vista.
Nu is het zo dat als ik mijn pc en msn opstart de hele boel vastloopt...
Als ik mijn Norton open en op instellingen klik, loopt het programma ook vast.
Kan iemand mij zeggen hoe ik deze twee kan laten samenwerken?
Liesbet
Nu is het zo dat als ik mijn pc en msn opstart de hele boel vastloopt...
Als ik mijn Norton open en op instellingen klik, loopt het programma ook vast.
Kan iemand mij zeggen hoe ik deze twee kan laten samenwerken?
Liesbet