Yo
Ik heb sinds vandaag Windows 7 op men pc staan.
Ik wil nu mijn antivirus terug installeren op windows 7 maar die zegt dat hij niet compatibel is.. (Norton Antivirus 2008)
Ik heb mijn abo nog maar enkele maanden geleden verlengd van norton.
Wat kan/moet ik doen?
Thx!