[BAT] Brambo
Legacy Member
Wij hebben dus een thuisnetwerkje, en aangezien mijn zus geen dvd-speler in haar pc heeft zitten, en ik wel, heb ik deze gedeeld, ging uitstekend, ze kon de dvd bekijken.
Nu vandaga wou ze er weer een bekijken en kreeg ze deze foutmelding, en voor zover ik (en zij) weet is er niets wezenlijks aan de pc's veranderd...
ik heb de rechten nog eens goed nagekeken en de verbinding zelf sopnieuw aangemaakt met een iets andere naam, geen succes, ik heb nog twee andere mappen gedeeld (een schijf, en 'gedeelde documenten') en een van die twee heeft dit probleem (nu?) ook, maar de rechten ea staan juist hetzelfde bij alledrie
weet iemand hier de oplossing voor (het werkte dus eerst WEL)
edit: bij mijn broer juist getest, en zelfde melding, dus het licht 99% zeker aan mijn pc
Nu vandaga wou ze er weer een bekijken en kreeg ze deze foutmelding, en voor zover ik (en zij) weet is er niets wezenlijks aan de pc's veranderd...
ik heb de rechten nog eens goed nagekeken en de verbinding zelf sopnieuw aangemaakt met een iets andere naam, geen succes, ik heb nog twee andere mappen gedeeld (een schijf, en 'gedeelde documenten') en een van die twee heeft dit probleem (nu?) ook, maar de rechten ea staan juist hetzelfde bij alledrie
weet iemand hier de oplossing voor (het werkte dus eerst WEL)
edit: bij mijn broer juist getest, en zelfde melding, dus het licht 99% zeker aan mijn pc

(eerst op 12 of 11, en bleef op daarop staan en toen werkte het niet) dan maar is op 14-15 probere?
(ben aan prog bezig, ff afwerke
) kzalt drekt wete te zegge dan