Archief - Opgepast, outlook zet je op smallband!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsjernobyl

Legacy Member
Wie heeft het ook voor door op onverklaarbare redenen op smalband te zitten met upload?

Ik had het dus voor, zonder veel internet gebruik zat ik binne de korste keren met mijn upload in het rood. GEEN KAZAA en andere brol.


NA onderzoek merk ik op dat outlook bij het connecteren naar telenet mail server gewoon constant ten 20kb/sec zit te uploaden. Zet je het ontvangen/verzenden venster af dan doet hij gewooon verder.

Sluit je outlook, dan heb je plots geen upload nietmeer.

Nog iemand met dat outlook probleem?

Mediamonk

Legacy Member
In outlook kan je dat zelf instellen. Zo veel zal em niet checke..toch niet om op smallband te geraken. stell het op 60 min of als je outlook sluit checkt die de mails niet meer dus.. denk dat er weinig mensen thuis hun outlook heel de dag open laten.

« ei »

Legacy Member
Kzalt ma vragen om zeker te zijn: tgaat toch om de gewone Outlook ipv Outlook Express he? :)
Want ik gebruik OE, staat hier de ganse dag op en checkt m'n mails om de 2 mins, sta nooit op smallband erdoor.

Tsjernobyl

Legacy Member
ik heb 3 spyware en adaware scanners, 1 goede virusscan, en scan vrij regelmatig (elke dag)

Outlook checkt enkel met mijn toestemming, maar als hem checkt is hem niet meer te stoppen, zelfs sluit je dat verzenden/ontvangen venster af, hij doet rustig verder. rustig is een groot woord.

Ik weg niet dat elke outlook dat heeft he, ik zeg gewoon dat je met outlook dit kan voorhebben. hoveel mensen zie je hier niet die plots op smallband zitten?

Exit

Legacy Member
ja maar die zijn veelal infected bij adaware ... post voor zekerheid eens een hijackthis log zodat we ook zeker zijn dat het geen spyware prob is en we verder zoeken naar oplos, nu zijn we nie zeker of het inderdaad geen spyware is ...

lemby

Legacy Member
ik had dit ook, maar wij dachten dat dat iets anders was, mar tzou goe kunnen idd, wij hadden op een dag 400 mb upload! da komt dan ongeveer overeen met 5,5 uur uploaden, en dat was wel zeeeeer vreemd, mar dat kan dus denk ik want ze laten dien outlook hier altijd aanstaan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan