Tsjernobyl
Legacy Member
Wie heeft het ook voor door op onverklaarbare redenen op smalband te zitten met upload?
Ik had het dus voor, zonder veel internet gebruik zat ik binne de korste keren met mijn upload in het rood. GEEN KAZAA en andere brol.
NA onderzoek merk ik op dat outlook bij het connecteren naar telenet mail server gewoon constant ten 20kb/sec zit te uploaden. Zet je het ontvangen/verzenden venster af dan doet hij gewooon verder.
Sluit je outlook, dan heb je plots geen upload nietmeer.
Nog iemand met dat outlook probleem?
Ik had het dus voor, zonder veel internet gebruik zat ik binne de korste keren met mijn upload in het rood. GEEN KAZAA en andere brol.
NA onderzoek merk ik op dat outlook bij het connecteren naar telenet mail server gewoon constant ten 20kb/sec zit te uploaden. Zet je het ontvangen/verzenden venster af dan doet hij gewooon verder.
Sluit je outlook, dan heb je plots geen upload nietmeer.
Nog iemand met dat outlook probleem?
