System Spider
Legacy Member
yo,
ik zou graag muziek opnemen met mijn minidisc via de spidif/out
geen probleem het geluid wordt perfect verstuurd en ontvangen.
Alleen heeft hij een probleem met de tracks.
Hij heeft een pauze van 2s ofzo nodig om een nieuwe track te starten.
Nu, windows media player en winamp pakken geen pauze en spelen gewoon aan een stuk af waardoor ik geen tracks heb
.
Ik weet dat het vroeger mogelijk was bij winamp om die tussentijden in te stellen, maar ik vind deze niet meer terug.
Weet iemand hoe ik deze tussentijden kan instellen bij windows media player of winamp.
of is er een andere player waar ik dit kan doen(voor mp3)?
alvast bedankt
System Spider
ik zou graag muziek opnemen met mijn minidisc via de spidif/out
geen probleem het geluid wordt perfect verstuurd en ontvangen.
Alleen heeft hij een probleem met de tracks.
Hij heeft een pauze van 2s ofzo nodig om een nieuwe track te starten.
Nu, windows media player en winamp pakken geen pauze en spelen gewoon aan een stuk af waardoor ik geen tracks heb
.Ik weet dat het vroeger mogelijk was bij winamp om die tussentijden in te stellen, maar ik vind deze niet meer terug.
Weet iemand hoe ik deze tussentijden kan instellen bij windows media player of winamp.
of is er een andere player waar ik dit kan doen(voor mp3)?
alvast bedankt
System Spider
