Archief - opnemen windows media player/winamp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

System Spider

Legacy Member
yo,

ik zou graag muziek opnemen met mijn minidisc via de spidif/out
geen probleem het geluid wordt perfect verstuurd en ontvangen.

Alleen heeft hij een probleem met de tracks.
Hij heeft een pauze van 2s ofzo nodig om een nieuwe track te starten.
Nu, windows media player en winamp pakken geen pauze en spelen gewoon aan een stuk af waardoor ik geen tracks heb :s.

Ik weet dat het vroeger mogelijk was bij winamp om die tussentijden in te stellen, maar ik vind deze niet meer terug.

Weet iemand hoe ik deze tussentijden kan instellen bij windows media player of winamp.

of is er een andere player waar ik dit kan doen(voor mp3)?

alvast bedankt

System Spider

Exit

Legacy Member
hmm, dunno of ge dat kunt, als ge bij dde pc blijft na elk lieke pauze indrukken .... zal eeens zien of ik iets vindt ...

Skratz

Legacy Member
winamp options > output plugin > directsound > remove silence at beginning and end afzetten.
bij de meeste liedjes zit er wel silence bij
ook kunt ge een wav van 2sec opnemen en die in uw playlist tussen elk liedje tussen voegen
een plugin ben ik nog niet tegen gekomen, gewoonlijk ist om de stilte eruit te halen ipv erin te stoppen.

System Spider

Legacy Member
Skratz zei:
winamp options > output plugin > directsound > remove silence at beginning and end afzetten.
bij de meeste liedjes zit er wel silence bij
ook kunt ge een wav van 2sec opnemen en die in uw playlist tussen elk liedje tussen voegen
een plugin ben ik nog niet tegen gekomen, gewoonlijk ist om de stilte eruit te halen ipv erin te stoppen.

goe id, ma de stiltes zijn nie stil genoeg :s, hij vind altijd wel iets. Als ik pauze duw is het wel stil genoeg moe das wel anbetant é als ge der zo eel den tijd moe bijzitten

System Spider

Legacy Member
System Spider zei:
goe id, ma de stiltes zijn nie stil genoeg :s, hij vind altijd wel iets. Als ik pauze duw is het wel stil genoeg moe das wel anbetant é als ge der zo eel den tijd moe bijzitten

tis nu toch gelukt merci!!!
kheb het geluidsbestand met nen wave-editor aangepast zodat het stil stil is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan