An!m0
Legacy Member
Iemand die mij een goed programma kan aanraden voor een backup te maken van Outlook ? Ik ga nl. morge ofzo formatteren maar nu heb ik wel enorm belangrijke mails nog in m'n postvak in en wil ze dus niet kwijt...
Ik had hiervoor ook al eens zo'n programma gekend maar dit wil het maar niet doen, namelijk iets met de naam "OEBGenieSetup.exe" wat volgens mij wil zeggen Outlook Express Backup Genie
Deze blijf steeds maar zeggen dat m'n trial over is maar ik heb het nog maar sinds vandaag
Nu is m'n vraag dus simpelweg: heeft iemand een ander programma waar dit op 1 2 3 opgelost is ?
Grtz -An!m0 aka ArB.
Ik had hiervoor ook al eens zo'n programma gekend maar dit wil het maar niet doen, namelijk iets met de naam "OEBGenieSetup.exe" wat volgens mij wil zeggen Outlook Express Backup Genie

Deze blijf steeds maar zeggen dat m'n trial over is maar ik heb het nog maar sinds vandaag

Nu is m'n vraag dus simpelweg: heeft iemand een ander programma waar dit op 1 2 3 opgelost is ?
Grtz -An!m0 aka ArB.
