kwil ook nen telenet accoutn make..mor is et mogelijk om mijn mails van hotmail te importere ofzo in outlook express??want alsek ze gwoon via mijne hotmail doorstuur staat er telkens mijn adres van hoitmail en ni da van de persoon die et nor mij eeft gestuurd..