Bubbling Zombie
Legacy Member
Wel, ik heb dus onlangs een nieuwe pc gekocht (gisteren eigelijk
) en bij mijn drie dee kaart zat er dus de volledige versie van splinter cell pandora tomorrow. Nu, het spel wilt opstarten, dingen veranderen enzo in de configuratie, geen probleem. Het probleem is echter wel dat ik als ik het spel afsluit mijn pc reboot, zonder waarschuwingen of crash errors of whatever. Nu, mijn systeem moet het spel zeker aankunnen (specs volgen). Ik heb tevens de meest recente drivers, zowel de beta versies als de gewone versies heb ik al geprobeerd. Beide hetzelfde probleem. Ik kan ook niet terug naar het menu, maar da's misschien een fout van mij (da'k keys zijn vergeten te mappen ofzo, hij had na het patchen naar 1.31 al mijn keys gewist
)
dit zijn mijn specs : Asus A8N-Sli deluxe (met recentste drivers op), leadtek geforce 6600 GT (in het juist slot
) , 1024 MB ram (corsair valueselect) , AMD Athlon 64 3200+, Winxp met service pack 2 erop.
Alle help is welkom. Ik vind ook niet zo direct iets op google, maar als jullie wel iets vinden mogen jullie veel "use the force" naar mij smijten
) en bij mijn drie dee kaart zat er dus de volledige versie van splinter cell pandora tomorrow. Nu, het spel wilt opstarten, dingen veranderen enzo in de configuratie, geen probleem. Het probleem is echter wel dat ik als ik het spel afsluit mijn pc reboot, zonder waarschuwingen of crash errors of whatever. Nu, mijn systeem moet het spel zeker aankunnen (specs volgen). Ik heb tevens de meest recente drivers, zowel de beta versies als de gewone versies heb ik al geprobeerd. Beide hetzelfde probleem. Ik kan ook niet terug naar het menu, maar da's misschien een fout van mij (da'k keys zijn vergeten te mappen ofzo, hij had na het patchen naar 1.31 al mijn keys gewist
)dit zijn mijn specs : Asus A8N-Sli deluxe (met recentste drivers op), leadtek geforce 6600 GT (in het juist slot
) , 1024 MB ram (corsair valueselect) , AMD Athlon 64 3200+, Winxp met service pack 2 erop. Alle help is welkom. Ik vind ook niet zo direct iets op google, maar als jullie wel iets vinden mogen jullie veel "use the force" naar mij smijten

neen, ... staat automatisch reboot af in win? zodat ge bluscreen zou krijgen ipv reboot? zonee, zet dit eens af en check of ge inderdaad screentje krijgt ...