Archief - Pandora Tomorrow Reboot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubbling Zombie

Legacy Member
Wel, ik heb dus onlangs een nieuwe pc gekocht (gisteren eigelijk :p) en bij mijn drie dee kaart zat er dus de volledige versie van splinter cell pandora tomorrow. Nu, het spel wilt opstarten, dingen veranderen enzo in de configuratie, geen probleem. Het probleem is echter wel dat ik als ik het spel afsluit mijn pc reboot, zonder waarschuwingen of crash errors of whatever. Nu, mijn systeem moet het spel zeker aankunnen (specs volgen). Ik heb tevens de meest recente drivers, zowel de beta versies als de gewone versies heb ik al geprobeerd. Beide hetzelfde probleem. Ik kan ook niet terug naar het menu, maar da's misschien een fout van mij (da'k keys zijn vergeten te mappen ofzo, hij had na het patchen naar 1.31 al mijn keys gewist :o )

dit zijn mijn specs : Asus A8N-Sli deluxe (met recentste drivers op), leadtek geforce 6600 GT (in het juist slot :p ) , 1024 MB ram (corsair valueselect) , AMD Athlon 64 3200+, Winxp met service pack 2 erop.

Alle help is welkom. Ik vind ook niet zo direct iets op google, maar als jullie wel iets vinden mogen jullie veel "use the force" naar mij smijten ;)

Exit

Legacy Member
USE the FORCE :lol: neen, ... staat automatisch reboot af in win? zodat ge bluscreen zou krijgen ipv reboot? zonee, zet dit eens af en check of ge inderdaad screentje krijgt ...
voeding is ook voldoende zwaar? (mag geen prob zijn aangezien ge enkel hebt bij game sluiten)
game sluiten via alt + f4 mss ... kunt ge vanuit de game naar win (zonder sluiten)? wintoets of ctrl+esc of ctrl+shft+esc

Bubbling Zombie

Legacy Member
Exit zei:
USE the FORCE :lol: neen, ... staat automatisch reboot af in win? zodat ge bluscreen zou krijgen ipv reboot? zonee, zet dit eens af en check of ge inderdaad screentje krijgt ...
voeding is ook voldoende zwaar? (mag geen prob zijn aangezien ge enkel hebt bij game sluiten)
game sluiten via alt + f4 mss ... kunt ge vanuit de game naar win (zonder sluiten)? wintoets of ctrl+esc of ctrl+shft+esc


-wel, waar zie je dat ergens hoe je ding afsluit (error reporting staat op bij kritieke errors)
- voeding is zeker voldoende zwaar, double checked op site van asus (is een voeding van Antec - 350 W, meer dan voldoende zwaar voor mijn setup)
- game sluiten via alt-tab en dan sluiten heeft hetzelfde effect. Het is niet eerst properkes afsluiten, 't is precies dat ge uw pries zou uittrekken en terug insteken ...

Exit

Legacy Member
reboot geval is eigenschappen deze computer en dan 1 van de tabs/instell daar ...

Bubbling Zombie

Legacy Member
nope

't is blijkbaar alleen maar als ik
- vanuit het single player gedeelte terug naar het main-menu wil (waar je zo kan kiezen tussen multiplayer, single player, en credits)
- ik single player wil afsluiten

nu, dit lijkt mij vrij hard hetzelfde te zijn (maw, ik sluit het singleplayerprogramma af -- het is een apart programma dat opgestart word waarin je SP speelt)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan