vortex12
Legacy Member
Ok ik wil dus een partition aanmaken met het program "Partition Magic" dus ik doe dat alles in het program dan zeg ik apply changes . dan herstart hij de pc en dan zegt hij dat er teveel errors zijn voor dit te doen . Wat kan ik doen om die errors weg te krijgen , zodat ik een nieuwe partitie kan aanmaken ?