Smirri
Legacy Member
ik heb een ahtlon 700,met 512mb ram en een gforce kaart in,waar ik xp op draai.Dit is de gezinspc
nu hebben mijn broers er een paswoord opgezet,dus voor Alle gebruikers hetzelfde paswoord.Ook voor de administrator.Maar nu wil dat paswoord niemeer werken.Heeft er iemand een idee hoe ik dat kan omzeilen en in de administrator dat kan uitzetten.Paswoorden veranderen in gebruiksbeheer kan ik,maar kmoet eerst aangemeld kunnen worden.
mss door opstarten in safe mode (en hoe doe je dat??)
iemand suggesties?
groeten
nu hebben mijn broers er een paswoord opgezet,dus voor Alle gebruikers hetzelfde paswoord.Ook voor de administrator.Maar nu wil dat paswoord niemeer werken.Heeft er iemand een idee hoe ik dat kan omzeilen en in de administrator dat kan uitzetten.Paswoorden veranderen in gebruiksbeheer kan ik,maar kmoet eerst aangemeld kunnen worden.
mss door opstarten in safe mode (en hoe doe je dat??)
iemand suggesties?
groeten
