assaulter_g4
Legacy Member
Vandaag wil ik zoals gewoonlijk filmpke zien op de tv, zet m'n pc aan en ps3 , maar ineens staat tversity niet meer als media server in de lijst op de ps3...
Enige wat ik onlangs veranderd heb is UAC lager (en dan terug op hoog) gezet in win7 en windows in test mode geboot om een ps3 controller werkend te krijgen op pc en heb daarvoor toen ook de ps3 afgezet.
Nu vindt m'n ps3 willekeurig wel en niet mn pc als media server maar ik krijg geen toegang.
Tversity vindt hij helemaal niet meer.
Info :
Windows 7 , geen wifi, gewoon cat5 kabels , zowel ps3 als pc aangesloten op splitter, werkte perfect tot vandaag.
In win7 configuratie scherm netwerk opties.
netwerkdetectie staat nog steeds aan ,bestands en printerdeling staat aan.
Mediastreaming staat aan.
(god wat is het configuratie scherm voor vista en win7 toch een boeltje, alles staat maar wat dooreen)
In opties voor mediastreaming staat m'n ps3 ertussen als onbekend apperaat (mac adres is t zelfde dus weet dat t de ps3 is) ,en ingesteld als 'toegestaan'.
Dus voor zover ik kan zien staat alles net als ervoor nog goed.
Als ik echter de media server van mn pc open op de pc komt er 'Access to the media server is not allowed. it's possible that the system name for this ps3 system ps3-981 has not been registered, check the settings for the media server.
Krijg hier dus serieus t schijt van he, is al veel te lang geleden dat ik t de eerste keer heb ingesteld maar volgens mij stond alles nog goed.
Heb zelf ook geen settings veranderd dus ik weet nie goed waar beginnen zoeken behalve dan wat ik al opgenoemd heb...
Enige wat ik onlangs veranderd heb is UAC lager (en dan terug op hoog) gezet in win7 en windows in test mode geboot om een ps3 controller werkend te krijgen op pc en heb daarvoor toen ook de ps3 afgezet.
Nu vindt m'n ps3 willekeurig wel en niet mn pc als media server maar ik krijg geen toegang.
Tversity vindt hij helemaal niet meer.
Info :
Windows 7 , geen wifi, gewoon cat5 kabels , zowel ps3 als pc aangesloten op splitter, werkte perfect tot vandaag.
In win7 configuratie scherm netwerk opties.
netwerkdetectie staat nog steeds aan ,bestands en printerdeling staat aan.
Mediastreaming staat aan.
(god wat is het configuratie scherm voor vista en win7 toch een boeltje, alles staat maar wat dooreen)
In opties voor mediastreaming staat m'n ps3 ertussen als onbekend apperaat (mac adres is t zelfde dus weet dat t de ps3 is) ,en ingesteld als 'toegestaan'.
Dus voor zover ik kan zien staat alles net als ervoor nog goed.
Als ik echter de media server van mn pc open op de pc komt er 'Access to the media server is not allowed. it's possible that the system name for this ps3 system ps3-981 has not been registered, check the settings for the media server.
Krijg hier dus serieus t schijt van he, is al veel te lang geleden dat ik t de eerste keer heb ingesteld maar volgens mij stond alles nog goed.
Heb zelf ook geen settings veranderd dus ik weet nie goed waar beginnen zoeken behalve dan wat ik al opgenoemd heb...

p) staat tversity er terug tussen 2 dagen later.