Dubbelpunt
Legacy Member
Ik moet iets installeren bij al mijn collega's, ik heb echter ook collega's in UK en USA, dus welk programma kan ik installeren (die zij wss ook moeten installeren?) opdat ik hun pc kan overnemen?
Ook had ik graag geweten wat ik allemaal moet doen, en wat zij allemaal moeten doen.
Ik weet hoe logmein werkt bv, maar bestaan er geen SIMPELE programma's? No offence, maar er zitten ook non-it dames tussen, die weinig tot geen verstand hebben van pc's
Ook had ik graag geweten wat ik allemaal moet doen, en wat zij allemaal moeten doen.
Ik weet hoe logmein werkt bv, maar bestaan er geen SIMPELE programma's? No offence, maar er zitten ook non-it dames tussen, die weinig tot geen verstand hebben van pc's


