Archief - Pc problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pc snelheid


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten.

mesruud

Legacy Member
Als ik niets doe op mijn computer,zelfs als hij alleen op burueaublad staat komen er altijd pop-up's op,zelfs mijn pop-up blokker houdt ze niet tegen.na half uurtje staan er toch al 15web pagina's open met vervelende reclame.zeer vervelend tijdens het gamen.
En het instaleerd oook altijd een programma (spy innihalator) zonder dat ik het wil,en het verstoord de sneheid van mijn px zeer erg

HELLUP :help: :help: :help: :help:
antwoord AUB op msn-adres [email protected]

botchla

Legacy Member
Verkeerd forum..

En een oudere pc kan vlotter draaien dan een nieuw en peperduur toestel,
dit hangt af hoe je ermee omspringt.

Start om te beginnen al met een andere browser die beter tegen spyware bestand
is (firefox, opera, ..)
Gewoon installeren en gebruiken ipv internet explorer..

Om huidige spyware te verwijderen moet je bij software zijn.
Om huidige systemen te vergelijken moet je bij hardware zijn.

ComputerVISTA

Legacy Member
schaf u een popup blocker aan en BV. adaware voor je spyware eraf te gooien.

Zorg dat heel je hd niet vol staat met rotzooi en hou af en toe een grote kuis en je pc zal al veel minder leiden onder al die rotzooi.

Formateer u pc zet er alle drivers op en alles dat je nodig hebt maak daarvan een Image en zet die op een partitie van je hd. Als je pc dan is te traag loopt is het maar is de image erover te gooien en na 5 minuten is je pc weer op en top tip top.

|T-J|

Legacy Member
botchla zei:
Om huidige spyware te verwijderen moet je bij software zijn.
Om huidige systemen te vergelijken moet je bij hardware zijn.

yes plz,

nu om toch even een hint te geven,
dl hitman pro en laat die eens zijn werk doen, mss dat dit al veel zal oplossen.

en idd zoals de voorganger hier vermeldt, mozilla of opera gebruiken als browser.

Chimmy

Legacy Member
Ik krijg dat ook soms, ik gebruik mozilla als standaard, ik heb nog geen week geleden geformatteerd en normaal toch niks verdachts geïnstalleerd. Gescand met Ad-aware en nog krijg ik af en toe een pop-up. :help:

joyrider

Legacy Member
adaware detect ni alles en ge moet in safe mode scanne om goed te zijn er bestaat spyware die bepaalde win32 api calls (functies, procedures die windows gebruikt) zoals bvb het tonen van files in explorer, verkenner of registry calls,... catched en de informatie wijzigd zodat de spyware zogezegd niet bestaat. (files die van de spyware zijn, worden uit de resultaten van die api calls gefilterd) Maw geen enkel programma zal die spyware kunne detecten as ge in normal mode werkt.

In safe mode kan het zijn dat de spyware of een deel ervan niet geladen wordt waardoor deze wel kan gedetecteerd worden.


en adaware detecteerd ook niet alles gebruik nog andere spyware zoekers om zeker te zijn en as ge wa kunt werken met windows en dus kennis hebt van opstart methoden, bho's ed gebruik hijackthis en smijt eruit wat er niet moet zijn (blijf eraf as ge geen enkel idee hebt welke informatie hijackthis u geeft of windows raakt fucked)

-RuFio-

Legacy Member
kheb hitman pro en REGISTRY MECHANIC, alletwee heel goe en voor den dikke kak is de registry mechanic et beste!

Tomba

Legacy Member
closed en een warning wegens het combineren van:
- verkeerde forum
- poll die niets met het onderwerp te maken heeft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan