Alexis
Legacy Member
Hallo,
Ik sukkel hier atm met mijn PC's die in een netwerk staan. Het gaat om 3 PC's die allemaal zijn ingeschakeld en aan de router hangen. Ze staan ook allemaal bij netwerkcentrum. Ze hebben allemaal een naam.
Mijn probleem is nu als ik probeer om verbinding te maken met een andere PC dat ik er nooit op geraak omdat hij zegt dat ik dan een gebruikersnaam en wachtwoord moet ingeven van die PC maar ik gebruik geen gebruikersnamen en wachtwoorden voor mijn PC's bij het inloggen.
Het is dus ook niet mogelijk om een printer te delen over het netwerk.
Iemand enig idee welke instelling ik over het hoofd zie?
Mvg,
Ik sukkel hier atm met mijn PC's die in een netwerk staan. Het gaat om 3 PC's die allemaal zijn ingeschakeld en aan de router hangen. Ze staan ook allemaal bij netwerkcentrum. Ze hebben allemaal een naam.
Mijn probleem is nu als ik probeer om verbinding te maken met een andere PC dat ik er nooit op geraak omdat hij zegt dat ik dan een gebruikersnaam en wachtwoord moet ingeven van die PC maar ik gebruik geen gebruikersnamen en wachtwoorden voor mijn PC's bij het inloggen.
Het is dus ook niet mogelijk om een printer te delen over het netwerk.
Iemand enig idee welke instelling ik over het hoofd zie?
Mvg,
