kabouter
Legacy Member
Hoi!
Ik heb net iets heel stoms gedaan....Mijn computer liep vast (op een webpagina waarschijnlijk), maar in plaats vanmozilla firefox te beeindigen in taakbeheer heb ik per ongeluk een ander proces beeindigd (ik weet de naam niet meer)!
Nu heb ik geen startmenu meer (in windows xp sp3) en zijn ook alle icoontjes op het buroblad verdwenen...
Het enige wat dus nu toegankelijk is is het internet, omdat ik dat dus niet heb beeindigd
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen vertellen welke naam ik in taakbeheer moet invoeren om het proces weer te aktiveren?
Ik durf nu de computer niet uit te zetten, omdat ik niet weet of ik nog wel op kan starten (dat er niet opeens niets meer toegankelijk is...)
Zo dom van mij....!
Alvast héél erg bedankt voor de hulp!!!!
Ik heb net iets heel stoms gedaan....Mijn computer liep vast (op een webpagina waarschijnlijk), maar in plaats vanmozilla firefox te beeindigen in taakbeheer heb ik per ongeluk een ander proces beeindigd (ik weet de naam niet meer)!
Nu heb ik geen startmenu meer (in windows xp sp3) en zijn ook alle icoontjes op het buroblad verdwenen...
Het enige wat dus nu toegankelijk is is het internet, omdat ik dat dus niet heb beeindigd

Zou iemand mij alsjeblieft kunnen vertellen welke naam ik in taakbeheer moet invoeren om het proces weer te aktiveren?
Ik durf nu de computer niet uit te zetten, omdat ik niet weet of ik nog wel op kan starten (dat er niet opeens niets meer toegankelijk is...)
Zo dom van mij....!
Alvast héél erg bedankt voor de hulp!!!!