Time
Legacy Member
rechts beneden op uw scherm naast uw klok eeft iedereen zo paar picogrammen stan, bij mij staat daar bv noton, irc, telemeter, msn, ...
wel, normaal als ge daar uw muis boven houdt krijgde soms zo een geel popupke (meer een tekstvenster eigenlijk) met wa info, bij mij valt da soms weg en krijg ik da niemer, iemand die weet hoe da komt?
tx
wel, normaal als ge daar uw muis boven houdt krijgde soms zo een geel popupke (meer een tekstvenster eigenlijk) met wa info, bij mij valt da soms weg en krijg ik da niemer, iemand die weet hoe da komt?
tx

