porNg0t
Legacy Member
allo iedreen ik heb nog al veel last van pingspikes 
weet er echt geen oplossing voor na al de threads te lezen hier .. kan iemand mij eens een degelijk oplossing geven 0800 lijnen helpen je niet ... maar mat moeten precies je instellingen zijn ?? is het bv. erg als data encryption (WEP enabled) niet aangevinkt is op zou het al veel doen als ik de draadlose lijn van men pc tot router vervang door een lan?? plz help mij need support echt !!
ad:

weet er echt geen oplossing voor na al de threads te lezen hier .. kan iemand mij eens een degelijk oplossing geven 0800 lijnen helpen je niet ... maar mat moeten precies je instellingen zijn ?? is het bv. erg als data encryption (WEP enabled) niet aangevinkt is op zou het al veel doen als ik de draadlose lijn van men pc tot router vervang door een lan?? plz help mij need support echt !!
ad:
maar ik heb hier nog een oude telenet adapter : zou het lukken als ik die nu eens neem en dan probeer? maar er staat op ingang WLAN op en bij netopia router DSL zou het erg kunnen of gaat het toch zeker niet lukken?