Nickjeuh
Legacy Member
Ik heb wat problemen om bepaalde tekens van op mijn dia's fysica weer te geven. De niet weergegeven tekens zijn voornamelijk het "veel groter dan" (>>) en het "veel kleiner dan" teken (<<). Ook worden soms delen van de tekeningen in de dia's of bepaalde woorden die er bijstaan niet volledig weergegeven, maar dat is een minder groot probleem.
In plaats van het desbetreffende symbool komt er een rechthoekje te staan.
Ik dacht eerst dat het gewoon een compabiliteitsprobleem was om powerpoints gemaakt in 2003 weer te geven in 2007, maar ik heb dezelfde slides eens geopend in 2003 en het resultaat bleef hetzelfde.
'k Heb ook al is rondgekeken op internet voor oplossingen maar ik heb geen informatie gevonden over het probleem dat ik heb.
Heeft er iemand een idee om dit op te lossen?
In plaats van het desbetreffende symbool komt er een rechthoekje te staan.
Ik dacht eerst dat het gewoon een compabiliteitsprobleem was om powerpoints gemaakt in 2003 weer te geven in 2007, maar ik heb dezelfde slides eens geopend in 2003 en het resultaat bleef hetzelfde.
'k Heb ook al is rondgekeken op internet voor oplossingen maar ik heb geen informatie gevonden over het probleem dat ik heb.
Heeft er iemand een idee om dit op te lossen?
