SiX
Legacy Member
Hallo
Als ik vanop men werk inlog op men pc thuis (windows7) en ik vergeet uit te loggen op men werk, als ik dan thuiskom, staat men scherm aan. Dus dit wil zeggen dat terwijl een rdp sessie actief is, het scherm niet wordt uitgeschakeld bij windows 7, terwijl dit bij XP wel gebeurd. Is hier een oplossing voor?
Thx
Als ik vanop men werk inlog op men pc thuis (windows7) en ik vergeet uit te loggen op men werk, als ik dan thuiskom, staat men scherm aan. Dus dit wil zeggen dat terwijl een rdp sessie actief is, het scherm niet wordt uitgeschakeld bij windows 7, terwijl dit bij XP wel gebeurd. Is hier een oplossing voor?
Thx
Of ni vergeten uit te loggen.